Profil tvrtke

AS Kramar d.o.o. bavi se uvozom i prodajom rabljenih vozila iz Njemačke. Sva vozila posjeduju certifikat o proizvođaču i servisnu evidenciju. Pri kupovini vozila u Auto salonu Kramar dobivate pismenu garanciju 6 mjeseci na motor i mjenjač, te doživotnu garanciju na porijeklo vozila i kilometre. 

Povijest tvrtke 

Tvrtka je osnovana 2004. godine i u početku je djelovala na adresi Teskera b.b. u Ljubuškom. U 7. mjesecu 2007. godine preselili smo se na sadašnju adresu Mostarska vrata b.b. Iste godine dobili smo certifikat za sustav upravljanja kvalitetom prema EN ISO 9001:2015 što je dokaz kvalitete naših usluga. AS Kramar je 2009. godine otvorio svoje podružnice u Crnoj Gori (Nikšić), te 2011 godine u Njemačkoj (Nürnberg). U 2013. godini otvorena je podružnica u Banja Luci, a u 2014. godini u Sarajevu. U ponudi Auto salona Kramar je oko 500 vozila, a svaki tjedan nam dolazi pedesetak novih vozila. Dolazak vozila možete pratiti na našoj web stranici u dijelu "Vozila u dolasku". Na našoj stranici također možete pogledati sva vozila koja su trenutno u ponudi kao i sve podatke o njima. Ako odlučite osobno doći u naš salon, naše osoblje će Vam pri Vašoj posjeti biti na usluzi, pružiti Vam sve potrebne informacije i tako pomoći pri odabiru Vašeg vozila. 

Politika kvalitete 

AS KRAMAR utvrđuje ovu Politiku kvalitete radi osiguranja da će automobili koje isporučuje ispunjavati iskazane i realne zahtjeve korisnika kao i zahtjeve važećih zakona i propisa. Opći cilj AS KRAMAR je da postane i ostane vodeće poduzeće na tržištu u pogledu uvoza i prodaje rabljenih vozila iz EU. Ravnatelj tvrtke AS KRAMAR d.o.o. opredjeljuje se za sljedeću Politiku kvalitete:

Usmjerenost na potrebe kupca i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom su najvažnije vrijednosti prema kojima AS KRAMAR mjeri i određuje svoju ukupnu uspješnost. Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, trajno se obvezujemo: 

- zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnosti i obveze stalno se razvijati i usavršavati 

- pribavljati najsuvremenije informatičke i komunikacijske resurse te ostalu opremu, infrastrukturu i okruženje za ugodan rad

- njegovati i razvijati partnerske odnose s dobavljačima - nuditi kupcima optimalna i cjelovita rješenja 

- realizirati rješenja koja u cijelosti podržavaju zahtjeve i potrebe naših kupaca 

- primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 9001 i težiti nadilaženju razine tih zahtjeva 

- postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve kvalitete.
 
Svaki djelatnik tvrtke mora biti upoznat s politikom kvalitete, shvatiti je i prihvatiti kao trajno načelo u vlastitom djelovanju. Politika kvalitete izdaje se i kao samostalna dokumentirana informacija kojeg potpisuje ravnatelj tvrtke. Ova politika je okvir za uspostavljanje i nadzor nad realizacijom naših ciljeva upravljanja kvalitetom a uspostavljen i primijenjen sustav upravljanja kvalitetom prema zahtjevima normi ISO 9001:2015 jamstvo su postavljenih ciljeva.